Varför?

Fram till förra helgens alkoholstopp har det under rätt många veckor blivit rätt mycket fest. Vecka efter vecka har jag också fått mer och mer ont i ryggen. (tur det inte är röven för då hade man ju fan blivit rädd på riktigt). Nu har jag hittat förklaringen. På grund av någon jävla anledning får jag efter rätt mängd rom och diverse shots för mig att jag måste lyfta människor och snurra runt med dem. Hur jävla moget är det? Varför liksom?


Ett stadigt grepp runt midjan och sen upp med dem på axlarna och snurra runt. Både tjejer och killar, tunga som lätta, fulla som nyktra. Det har i alla fall satt sina spår. Fick krypa till korset och fjäska för mitt ex för att få en ordentlig massage. Det hjälpte. Tillfälligt. Helgen efter hade jag tydligen varit igång igen eftersom jag några dagar senare fick ett sms som löd:


"fortfarande yr, ska du ut i helgen?, ta det lugnt i så fall" (eller något liknande)


Allt jag kan säga är att det är Freijsans fel, det är det alltid.


Nu ska jag bara hänga i baren eller rökrutan framöver, inte leka Starke Adolf på dansgolvet.



Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0