Jag glömde att...

.........det trots allt är så att vissa insikter måste man komma till själv och det kan ibland ta lite tid. Jag försökte efter mitt förra förhållande övertyga mig själv att jag var värd så mycket mer. Jag trodde inte riktigt på det själv till en början för man var så uppe i varv med alla känslor och allt annat som påverkar. Nu när veckorna har gått så är det inte längre jag som försöker övertyga mig själv om att jag är värd mer. Det är mer en slags självklarhet som hunnit ikapp mig och det känns fan så mycket bättre.  Har även efter helgens utgång kunnat konstatera att ett annat relationskapitel i mitt liv är definitivt avslutat och det känns också skönt. Nya friska tag liksom, eller som jag tror jag sa till personen ifråga "jag är glad jag hoppade av det tåget i tid". Sen är det klart så att man kan börja tvivla på sin egen människokännedom men det är väl helt enkelt så att människor inte alltid handlar rationellt. Sen är det i och för sig enligt mig en stor skillnad på att vara irrationell och en lögnare. Men men...... nya friska tag. Jag kanske kan vara bisittare till Dr. Deutsche i relationssoffan?



Ciao!!!


Kommentarer
Postat av: jannica

allt är bra med mig:d

2008-09-24 @ 07:46:05
URL: http://ffashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0