Gottepåse

Häromdagen fick jag ta skit för mitt val av godis. Det kallades "äckligt" och "farmorsgodis". Är det Ok att ta illa upp över en sådan smutskastning? Jag tycker ju personligen det är tråkigt att dessa människor inte har lärt sig njuta av livets finare saker. Sen några veckor tillbaka äter jag ju bara godis en dag i veckan och då har jag beslutat mig för att det fan ska ätas med stil, mycket godis och rätt godis. Följande lista blev resultatet:


•-          1 Maritzastång

•-          1 Lakritspipa

•-          1 Cocosstång

•-          100 g lakritskonfekt

•-          50 g Matadormix

•-          1 Chokladdelfin

•-          100 g Bridgeblandning

•-          1 Krokofant

•-          2 Snusklubbor

•-          1 Ragusa

•-          50 g Riesen

•-          1 tablettask Salmiak

•-          1 Dubbelnougat


Måste hitta en extremt välsorterad gammal tobaksaffär där allt detta kan inhandlas på en gång så att jag inte behöver ränna runt halva Helsingborg för att få lite "farmorsgodis".


Visst jag erkänner att det är lite gubbigt att gilla ovanstående, men hur jävla mycket uppskattade ni själva öl och whiskey i låt oss säga 10 års åldern? Det kommer med åldern helt enkelt.


Ja just det.


Bubblare:


•-          Skotte

•-          Marianne

•-          Nötcreme


Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Tessi

mums :D godis ^^

2008-09-26 @ 11:01:13
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Jag väljer att vara anonym för tillfället

Du skriver ganska intressant. Stundom lite trista ämnen, men lite intressant.

2009-06-25 @ 21:29:24
Postat av: Anonym

hade glömt jag startade en blogg...tack för påminnelsen...kanske tar tag i det igen

2009-06-25 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0