En vecka....

Det är ju väldigt populärt att i sin blogg skriva in i minsta detalj vad man gjort varje dag. Det verkar som att många faktiskt tror det är intressant at läsa följande:


•-          Vilken tid personen gick upp

•-          Vad personen åt till frukost

•-          Allt personen gjorde på jobb

•-          Hur personen kom till Maxi

•-          Vad personen handlade på Maxi

•-          Vem dem träffade på Maxi

•-          Vilket Tv program personen såg på kvällen

•-          Vad personen åt på kvällen

•-          Hur det smakade

•-          Och massa annat....bla bla bla bla


Det är väl helt OK om det nu är så att personen verkligen vill skriva detta för sin egen skull. För att föra någon slags statistik över shoppingvanor eller vad som. Mitt syfte är ju istället att komma ihåg saker som redan har hänt för ett tag sedan och som har större innebörd för mig än vilken sort fullkornspasta jag hittade på Maxi. Tänkte dock då och då göra en väldigt odetaljerad veckosummering så att man inte bara lever i det förflutna.



Veckan som gick såg ut så här. (En vit vecka)


Måndag: Lugn dag på jobb, Box på SATS på kvällen, såg filmen Wanted.


Tisdag: Halvlugn dag på jobb, fika på stan, styrketräning SATS, Champions League kväll hos Sessarego.


Onsdag: Fullspäckat med möte och kundbesök, shopping på nätet, Champions League kväll hos Desco med Kirre och Kylling.


Torsdag: Mycket möte på jobb, styrketräning SATS, syrran fyllde år, tvätta, middag på Thairestaurang på kvällen med familjen, tårta hemma hos syrran.


Fredag: Jobb, Bubbel på kontoret kl 16.00 (Pommac för mig), Afterwork på Bishops Arms med Chili con carne och vin (Cola Light för mig), soffhäng hemma hos Kylling med Kirre och Rolle halva natten.


Lördag: Tennis, styrketräning, Paintball i Saxtorp med Kjerstin, Arvid, Kanakis och hans jobbpolare, soffan hos Sessarego för att kolla Rögles hemmadebut mot Färjestad, slicka såren efter paintball, Pizza.


Söndag: Läsa Stieg Larssons 3:e bok, städa, inomhusfotboll på Mcneil, Godisinköp Hemköp, Sessaregos soffa fram till 22.00. Sova. Ångest.



Allt i allt en bra vecka. Hade ju lovat mig själv en vit vecka och jag höll det. Kändes bra. Väldigt mycket soffhäng dock. Kanske blir mer fikahäng nästa vecka.



Tror att denna veckan kommer bli lugnare då nästa vecka redan ser sjukt hektisk ut.


Ciao !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0