En torr en

Var lär sig hajar simma?...................... High School!  Hahahahahahaha


Min gamla kompanjon Arvids favoritskämt, eller nej det är nog mitt favoritskämt numera. Men bara när jag ser Arvid framför mig. Skämtet suger ju men Arvid ser ut som att han ska spricka av glädje varje gång han får chansen att berätta ett torrt skämt. Det är fan humor.


Nu kan man tro att Arvid är värsta pajasen som bara drar skämt hela dagarna men låt er inte luras. Arvid har numera ett högst respektabelt jobb och enligt hans bror Oskar har han framgångsfrisyr. Denna kan beskrivas som en blandning av Lars Adaktusson och valfri filmstjärna från 60 talet. Men han förtjänar framgång Arvid, han har legat i. Bokstavligen talat ; ). Han har alltid sett till att göra så mycket som möjligt, uppleva nya saker och kämpa på. Där är vi väldigt lika, men Arvid är bättre på datorer än vad jag är. Jag är dock bättre på tennis så det jämnar ut sig.


Nu hoppas vi att Arvid hittar en lägenhet i CPH så att vi kan åka och hälsa på och "lave ballader" i Skånes huvudstad Köpenhamn.



Förresten om ni vill ha fler torra skämt så kan ni alltid ringa Arvid och fråga om han har några heta på lager. Numret ges på begäran ut till ensamma tjejer som behöver någon att värma sig med under höstsäsongen.


Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0