Arg igen!!

Vad är det för fel på killar som avslutar sms, mail, brev ja välj vilken korrespondens ni vill med ordet kramA? Vadå krama med ett a på slutet. Vad menar dem då? Att dem vill kramas? Att personen som mottager det här meddelandet ska försöka visulisera att personen ifråga sträcker ut armarna och ger dig en  riktig bamsekram? För mig låter det bara extremt jävla gayigt och skulle jag någonsin råka lägga till ett a efter ordet kram så hoppas jag att ni slår mig, hårt, nästa gång ni ser mig. Vill dock tillägga att jag inte blir alls lika arg om det är en tjej som skriver krama -a , dem ska ju vara lite sådär gossiga och gulliga ;)


Grrrrrrrrrrrrrrrrr



Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0