And on a less serious note

Om jag vann låt oss säga 25 miljoner så skulle jag flyga in ett gäng Sherpas från Nepal och ett gäng gruvarbetare från Bolivia och starta ett fotbollslag. Grabbarna hade med sina superlungor sprungit skiten ur alla svenska lag. Dem kunde bott hemma hos mig, sysslat lite med Cocablad och "hika" i Pålsjö skog när dem inte tränade fotboll. Dem tål ju inte sprit heller dem små stackarna så det hade blivit roliga lagfester.
Men var i Helsingborg tar du 5 barfota Sherpas och 5 snubbar från Bolivia med Cocablad i fickorna? Sams bar på söder är väl ett hett tips men min polare Markus J (som vi kommer få anledning att återvända till) har gått barfota inne på Cardinal med en kebab i fickan så det borde väl funka det också.


Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0